Halvpart

Har du altid ønsket dig din egen pony, men muligheden for det er ikke en realitet. Som elevrytter på Rind Rideklub har muligheden for at få halvpart på en af vores skønne elevheste.

Ved at have halvpart har man oplevelsen af at have “sin egen pony".

Dette kræver at man kan tage ansvar.

At der er en voksen, når man rider.

Du kan først få halvpart, når din underviser siger god for det.

Kontrakterne løber over 1 år fra aftalens indgåelse, med mulighed for forlængelse, hvis ikke der står andre på venteliste til hesten.

Det er vigtigt for os at sikkerheden er i orden- Derved har vi nogle krav til sikkerhed af rytter og pony, samt krav til, hvornår man kan have en halvpart.

Du har førsteret til hesten i undervisningen.

Du får mulighed for udenbys stævnedeltagelse i regionen.

Du har førsteret til hesten ved stævner i klubben.

Du skal passe og pleje hestens udstyr.

Du må ride i alle weekender, helligdage og ferier.

Du skal modtage undervisning mindst et hold i rideskolen for at kunne have halvpart.

Hvis der ønskes part, men man IKKE har muligheden for at have den hver weekend. Er det muligt at få kvartpart, dog KUN hvis man har en og dele sin part med.