RIRI Ryttere

RIRI`s Ryttere

Hej, jeg hedder Maise og er 12 år gammel. Jeg er en elevrytter på Rind Rideklub, som gerne vil fortælle lidt om hvordan det er at være på Rind Rideklub

Jeg rider undervisning en gang om ugen, og derudover har jeg part på Ariston (Se billede).
På Rind Rideklub er der mange venskaber, og der er altid nogen der hjælper eller trøster en når man har brug for det.

At være elevrytter på Rind Rideklub er det bedste der er sket for mig! Jeg har fået mange venskaber og blevet så glad for ponyerne/hestene derude. Venskaber er både med dem der er elevrytter, dem der har part og dem der har sin egen.

At have part bringer også fede oplevelser, det er næsten ligesom at have sin helt egen pony/hest bare man har den om weekenden.

Vi har også en bestyrelse som altid er så hjælpsom og gør det bedste for ponyerne/Hestene

Rind Rideklub har altid været som et hjem for mig og der er altid plads til alle

Hej mit navn er Anna og jeg er 16 år gammel og jeg har min egen pony Felia på Rind Rideklub

Jeg synes det er fedt at stå på rind, fordi der er et godt fællesskab, alle er gode til at hjælpe hinanden.

Der er rig mulighed for at ride en god tur i skoven og vil man gerne have en med på tur, er der helt sikkert en som gerne vil med.

Der er en masse søde piger i stalden, så god mulighed for en masse nye rigtig gode venskaber. Alle er søde til at holde øje med ens hest/pony, lukke den ind/ud osv. hvis man ikke lige er i stalden.

Hej mit navn er Emma og jeg er 14 år gammel og jeg har min egen 2 ponyer Surprise (Tøsen, se på billede) & Surprise (Suppe) på Rind Rideklub

Jeg elsker at have mine ponyere på Rind Rideklub, fordi de trives mega godt og man får mange gode venskaber. Jeg har både venskaber som er privatryttere og som er elevryttere. Mine venskaber i stalden betyder alt for mig, for der er altid nogen at snakke med hvis man har haft en dårlig dag. Det er rart at man kan snakke med alle og at privatrytterne ikke tror de er noget, så de ikke vil snakke med elevrytterne.

Det fedeste ved Rind er at alle er mega hjælpsomme og søde. Det er helt klart det bedste sted at have sin egen hest. Man kan snakke med alle herude, selvom der både er privat-, elev-, stævne- eller ikke stævneryttere så kan alle snakke med alle. Uanset om man er dressur, spring, konkurrence eller hygge/tur rytter er der plads til alle.

Det er mega fedt at Rind ligger lige op ad Rind plantage. Både rytter og hestene elsker at kunne ride i skoven.

Både store og små hjælper hinanden herude. Det er fedt at have nogen som er ældre end en selv, som altid er der for at hjælpe.

Noget af det fedeste er helt klart at man ved alle hjælper en hvis man har brug for hjælp. Det er fedt at der også bliver afholdt stævner herude. Det har i hvert fald givet mig mulighed, så jeg kunne starte stævner uden at skulle køre et sted hen. De muligheder ville jeg ikke have haft hvis jeg stod på en privatgård.

Hej mit navn er Anne, og jeg har stået på Rind Rideklub med min hest Lindved's Setubal siden 2019.

Jeg flyttede herud da jeg har en hest der er meget sensitiv og har brug for rolige omgivelser, og det må man sige der er herude.

Udover de rolige omgivelser, er der fantastiske tur muligheder og en nogle fantastiske mennesker. Vi har et fabelagtig sammenhold og der altid en hjælpende hånd, hvis man har brug for det.

Det er så dejligt at der er plads til alle både høj som lav, om du er til dressur, spring eller bare hygge.

Hej mit navn er Naja og jeg er 12 år gammel. Jeg er privat rytter ude på Rind rideklub, hvor jeg har 2 ponyer, Tøsen & Surprise.

Jeg er mega glad for at være der, fordi man har nogen rigtig gode venskaber, både med privatryttere og elevryttere. Rind rideklub har de har bedste underviser, både privat og elev.

Ude ved os har vi de bedste omgivelser. (Fx) skov, sø osv… Jeg synes det er dejligt at mine heste kan gå på nogen store græsfolde fra morgen til aften.

Vi er gode til at lave ting sammen, (Fx) fællesspisning, arbejdsdag og rideture.

Rind rideklub er det bedste